KÖZLEMÉNY, ÁLLÁSFOGLALÁS!

Tartalom felhasználási irányelvek

Tartalom felhasználási irányelvek:

A jelen internetes felületen található, külön nem jelölt képek saját szerzői, az illusztrációk pedig saját szellemi tulajdont képeznek!

A tartalom felhasználása más felületeken csak és kizárólag a fejlécben szereplő címen keresztüli kapcsolat felvétellel, vagy a jelen oldal forrás megjelölésével engedélyezett!

Az oldalon szereplő mások általi hozzászólásokért és szabad véleményformálásokért személyes felelősséget nem vállalok!

Köszönöm mindenki megértését.

2013. március 29., péntek

Közbiztonság

Sajnos ma Kaposváron nem megfelelő a közbiztonság. A rendőrség végrehajtó munkatársai feltehetően felsőbb utasításokra "pénzbehajtással" foglalkoznak, legalább is ez mindazon emberek véleménye, akiket valamiért figyelmeztetés helyett, feljelentenek, illetve megbírságolnak. Magam is elszenvedője voltam ezeknek a lakossági észrevételeknek, mivel a Kaposvári Rendőrkapitányság közlekedés rendészeti osztályának járőrei velem szemben is jogtalanul jártak el, amikor is 2012. január 18-án feljelentettek azért, mert látni vélték, hogy magam állítólag a 48-as ifjúság útja 31. számú ház irányába tiltott helyen haladtam át kerékpárommal. E helyszíntől 700 méterre távolabb, ahol szabályosan várakoztam a Kanizsai u 2. szám előtt található közlekedési lámpánál igazoltattak és tulajdonképpen tettenérés és minden egyéb bizonyíték nélkül feljelentettek 1 rb. "Közúti közlekedési szabályok kisebb fokú megsértése" miatt. Ekkor Panaszt tettem Buzás László városi rendőrkapitány úrnál. 
A panaszt kivizsgálták, majd kaptam egy papírt róla, melyben nem adtak nekem az állampolgárnak igazat. Majd jöttek az újabb és újabb levelek, a kiszabott pénzbírsággal, melyekre rendszeresen észrevételeket tettem. Az egyik ilyen észrevételben azt írtam, hogy "Hatóságuknak inkább a súlyosabb valós szabálysértőkkel szemben kellene fellépnie! Éppen ezért nagyon remélem, hogy Kovács József Fideszes rendőrgázoló ügye nem lesz a szőnyeg alá söpörve! .........." Ezeket a hatóságokkal folytatott leveleimet, bárki számára  szívesen megmutatom!
A rendőrség után Önkormányzat, Bíróság, majd Belügyminisztérium következett. Mindenhol nem nekem az állampolgárnak adtak igazat, hanem a szabályszertűlenül és a hivatalai jogaikkal visszaélő rendőr kollégáknak. Ezért nem haragszom rájuk és senkire sem, aki akkor ügyemben eljárt, a jogtalan bírságot is megfizettem idővel.
Igaz sajnos a hírportálok tudósításait elnézve sajnos nagyon úgy nézz ki, hogy nekem lett, vagy lesz sajnos igazam, abban, hogy a kormánypárti városi képviselő urak és hölgyek baráti és kapcsoltaikat a törvényt betartatók, végrehajtók még akár a szabálytalanságok sorozatának elkövetése árán is kimentik és megvédik. 
Ez Kaposvár, ez Magyarország!

Kapcsolódó anyagok:
Kép- és hangfelvétel: "Így mosnak tisztára egy fideszes politikust a szakszerűen eljáró rendőr kárára" Tisztára kell mosni egy volt fideszes önkormányzati képviselőt?
A főügyészség helyt adott az exrendőr panaszának
RTl klub-Házon kívül

Nincsenek megjegyzések: